Beastie Boys Message Board

Beastie Boys Message Board (http://bbs.beastieboys.com/index.php)
-   Sure Shots (http://bbs.beastieboys.com/forumdisplay.php?f=4)
-   -   The Family Album (http://bbs.beastieboys.com/showthread.php?t=153)

Wiggum, Ralph 01-23-2004 12:08 PM

I need a fuckin' haircut like nobody's business....

little j 01-23-2004 12:11 PM

^ pic please
 
:eek:



























stupid next page.

this is directed to ralph wiggum.

TAL 01-23-2004 12:13 PM

I got a haircut two days ago.

Wiggum, Ralph 01-23-2004 12:16 PM

I haven't gotten a haircut in two months. :eek:

TAL 01-23-2004 12:17 PM

It was 3.5 months for me. Even bigger :eek:

little j 01-23-2004 12:37 PM

ralph.
pic.
please.

Wiggum, Ralph 01-23-2004 12:41 PM

Yeah, probably not gonna happen....

little j 01-23-2004 12:44 PM

:(

Bob 01-23-2004 01:23 PM

i haven't had a haircut in...5? 6? 8 months? i dont know, i've stopped counting. my record was 10, i think, and even then it was just a trim. i think i'm gonna see how long i can get it

Gareth 01-23-2004 05:02 PM

i hate getting haircuts. i try and get 2 a year max just so my hair doesn't get all gay and shit.

p-branez 01-23-2004 07:33 PM

i fuckin hate getting haircuts. i always think i'm going to come out looking like shit.

but all the girlz like my hair long so i keep it that way :cool:

Echewta 01-24-2004 03:54 PM


Jfree 01-25-2004 01:01 AM

Quote:

Originally posted by p-branez
i fuckin hate getting haircuts. i always think i'm going to come out looking like shit.

but all the girlz like my hair long so i keep it that way :cool:

I feel the exact same way. Gotta keep it long for the ladies:cool:

Echewta 01-25-2004 11:14 AM

Quote:

Originally posted by Jfree
Gotta keep it long for the ladies:cool:
No problem here.

banzai 01-25-2004 05:19 PM

so i got glasses
 
behold the awesomeness of my bathroom wallpaper




banzai 01-25-2004 05:19 PM

and without the glasses
 



Yun 01-25-2004 06:07 PM

SO THAT'S WHAT YOUR BATHROOM LOOKS LIKE WITH THE LIGHTS ON

kate 01-25-2004 06:22 PM

joey is a fox and a half... NO, TWO foxes! i just fell in love with home all over again *yahoo smilie with floating hearts*

banzai 01-25-2004 06:51 PM

:eek:

:cool:

Nygel 01-25-2004 10:00 PM

Quote:

Originally posted by p-branez
i fuckin hate getting haircuts. i always think i'm going to come out looking like shit.

but all the girlz like my hair long so i keep it that way :cool:

exactly.....girlz like my skrewy hair...but my g-friend doesn't like that they like it...she has to like it, shes allways running her hands through it when other chicks are looking(jealuosy attempt)

HEIRESS 01-26-2004 12:20 AM

Re: and without the glasses
 
Quote:

Originally posted by banzai


I WANNA EAT YOU

paul jones 01-26-2004 06:55 AM

you might need some ketchup

skinnybutphat 01-26-2004 09:39 AM

Re: and without the glasses
 
Quote:

Originally posted by banzai





You should ask George Lucas if you can be the 20 year old Boba Fett.

Bitchamachacha 01-26-2004 02:56 PM

GRRRRRRRRRRRRRRRRR!
 

TAL 01-26-2004 03:00 PM

Someone used the flash!!

btowngoirish 01-26-2004 03:13 PM

Bitcha RAWR~!~

adrockmelanie 01-26-2004 05:27 PM

Re: and without the glasses
 
Quote:

Originally posted by banzai






you be gorgeous.

cosmo105 01-27-2004 01:44 AM

Re: Re: and without the glasses
 
Quote:

Originally posted by adrockmelanie
you be gorgeous.
i have known this all along.
how's life joeyface?

paul jones 01-27-2004 07:11 AM

I can't see Bitcha's pic on this library pooter

hot damn!:(

Bitchamachacha 01-27-2004 07:35 AM

Thanks kids!

Paul..that sucks! You'll get your home PC back soon!

Banzai is the hotness.

He looks like he should be in Weezer-along with Echewta.

And B-Town- just adorable. You look like a teddy bear.

:D


All times are GMT -6. The time now is 05:29 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2020 Beastie Boys