Beastie Boys Message Board

Beastie Boys Message Board (http://bbs.beastieboys.com/index.php)
-   Sure Shots (http://bbs.beastieboys.com/forumdisplay.php?f=4)
-   -   The Family Album (http://bbs.beastieboys.com/showthread.php?t=153)

camo 01-09-2008 06:25 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Planetary (Post 1547786)
lol what a pair of fags

I will bum the life out of you

camo 01-09-2008 07:15 AM

Re: The Family Album
 


speaking of pouting, here is a photo of my new phone I sent my mate. Thats my girlfriend Heather pouting away on screen (y)

Yorkshire~Rose 01-09-2008 07:41 AM

Re: The Family Album
 
Ooooh very nice!
And your g/f's alright too (only kidding, she's lovely - i love her hair (y))

camo 01-09-2008 07:51 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Yorkshire~Rose (Post 1547790)
Ooooh very nice!
And your g/f's alright too (only kidding, she's lovely - i love her hair (y))

I love my phone - it's really minimal. It was designed by a famous industrial designer called Jasper Morrison.

Oh and thanks
:)

icy manipulator 01-09-2008 09:03 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Junker (Post 1547617)
At the beach house last week.


put a bloody shirt on!:p

Yorkshire~Rose 01-09-2008 09:08 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by icy manipulator (Post 1547803)
put a bloody shirt on!:p

ignore him, ignore him junker! :p

Lex Diamonds 01-09-2008 10:10 AM

Re: The Family Album
 
camo can I borrow your girlfriend plz? You can borrow my bike or something, it'll only be for a weekend.

abcdefz 01-09-2008 10:17 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by cookiepuss (Post 1547688)
Both. Except vincent is getting kinda fat in his old age...




camo 01-09-2008 10:27 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by The Padster (Post 1547834)
camo can I borrow your girlfriend plz? You can borrow my bike or something, it'll only be for a weekend.

depends how many gears it has...

icy manipulator 01-09-2008 10:39 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by abcdefz (Post 1547840)

i have that exact same pic on my pc for about 2 years saved as 'angry junker'

Lex Diamonds 01-09-2008 10:58 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by camo (Post 1547846)
depends how many gears it has...

Just the one, but it's got a nice round juicy saddle and a great big pair of mudguards. (y)

camo 01-09-2008 11:01 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by The Padster (Post 1547858)
Just the one, but it's got a nice round juicy saddle and a great big pair of mudguards. (y)


chuck in some spokey dokeys and it's a deal


http://www.doyouremember.co.uk/memory.php?memID=147

abcdefz 01-09-2008 11:11 AM

Re: The Family Album
 
I AM IN A WORLD OF SHIT

camo 01-09-2008 11:12 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by abcdefz (Post 1547868)
I AM IN A WORLD OF SHIT

*passes you the andrex*

abcdefz 01-09-2008 11:13 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by camo (Post 1547869)
andrex



Is that the rifle?

camo 01-09-2008 11:19 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by abcdefz (Post 1547871)
Is that the rifle?

If you want it to be...

Junker 01-09-2008 03:44 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Yorkshire~Rose (Post 1547806)
ignore him, ignore him junker! :p

I will... :p

You can confess now Pat.... you liked, huh??? hahahahaha

Junker 01-09-2008 03:48 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by icy manipulator (Post 1547848)
i have that exact same pic on my pc for about 2 years saved as 'angry junker'

:D

I wonder if I will be like that if I got some weight and shave my hair.

g-mile7 01-09-2008 10:17 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by venusvenus123 (Post 1547782)
it's a reference to a seinfeld episode called "the shower head". i'd just been watching a dvd i got for xmas where jerry and kramer get these new low-flow showers installed in their building... so they lose all their hair height and then i saw your pic.

you know you're gorgeous so i don't need to keep telling ya!;)

haha well thank you...Im just suprised Auton didnt clue me in, him being a Seinfield expert and all. Thanks again



And speaking of movies its a damn shame when my uncle buys his 9 year old this





don't buy bootlegs kids

RobMoney$ 01-09-2008 11:01 PM

Re: The Family Album
 
...or how about don't buy 9 year olds bootleg movies about heroin dealers who shoot rival dealers point blank in the head, in broad daylight, on a city street?

TurdBerglar 01-09-2008 11:04 PM

Re: The Family Album
 
nah, no problem. only shelter young kids from the sex shit.

hitmonlee 01-10-2008 09:38 AM

Re: The Family Album
 
boxing day business, apparntly xms was filllings
http://img.photobucket.com/albums/v3...26901_4570.jpg

abcdefz 01-10-2008 09:41 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by g-mile7 (Post 1548068)


And speaking of movies its a damn shame when my uncle buys his 9 year old this





don't buy bootlegs kids




They were out of Briana Loves Jenna, man -- cut him some slack.

ericlee 01-10-2008 05:49 PM

Re: The Family Album
 
i'm in yer pool, takin a d00kie


Bob 01-10-2008 05:56 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by RobMoney$ (Post 1548086)
...or how about don't buy 9 year olds bootleg movies about heroin dealers who shoot rival dealers point blank in the head, in broad daylight, on a city street?

i thought that's what he meant?

Genocide Tulips 01-10-2008 06:50 PM

Re: The Family Album
 




Yee-haw!



What...?

TOY 01-10-2008 07:42 PM

Re: The Family Album
 
plz dye hair 'rent colour

ty

Junker 01-10-2008 08:48 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Genocide Tulips (Post 1548385)




Yee-haw!



What...?

You look like Mary Jane .... (y)

camo 01-11-2008 03:36 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Genocide Tulips (Post 1548385)




Yee-haw!



What...?





Ah, thats were he got it from

icy manipulator 01-11-2008 04:20 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Junker (Post 1547994)
I will... :p

You can confess now Pat.... you liked, huh??? hahahahaha

hahaha, fuck off paulo, the only chests i like are hairless and have boobs attached to them :D


All times are GMT -6. The time now is 09:54 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2020 Beastie Boys