Beastie Boys Message Board

Beastie Boys Message Board (http://bbs.beastieboys.com/index.php)
-   Sure Shots (http://bbs.beastieboys.com/forumdisplay.php?f=4)
-   -   The Family Album (http://bbs.beastieboys.com/showthread.php?t=153)

g-mile7 11-10-2004 02:27 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by P of R
Oh I get it! Blowjob! :D *covers mouth in shame* :(


well I dont know bout all that (y)

Dr Deaf 11-10-2004 02:52 PM

nice pics bitches and snitches, you sure a pretty bunch.


Lex Diamonds 11-10-2004 03:43 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by g-mile7
after all, if he white he should be giving back to the people who his poeple made slaves, like a repertations or sumthin.

That's cold man. If a white guy made comments like that about a black guy he would be hung drawn and quartered.

Bitchamachacha 11-10-2004 03:48 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by g-mile7
if he white he should be giving back to the people who his poeple made slaves, like a repertations or sumthin.

But what about the African kings who sold their people to the white people?


This is the wrong thread for racial arguments.

Why would you say something like that? Damn.




Bobby...that mask is classic.

roosta 11-10-2004 04:36 PM

Re: The Family Album
 
wasn't gmile....... :eek: JOKING!?

mickill 11-10-2004 06:01 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by DandyFop
Time for your spongebath.



ASHLEY 11-10-2004 06:15 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Dr Deaf
nice pics bitches and snitches, you sure a pretty bunch.


That shit is going to give me nightmares. :)

MAyDaY 11-10-2004 06:21 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by P of R


I'm not featured this time around? I promise I'll post like I used to back in the ol' days. My pics is a few pages back, but I can post again.

ProfJIM 11-10-2004 08:24 PM

Re: The Family Album
 
You're still in the MIA page.

DandyFop 11-10-2004 08:25 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by mickill

:(

Sorry about the bruise...

I kept trying and trying to scrub untill I realized it was a big liver spot.

adam_f 11-11-2004 06:40 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally posted by Bitchamachacha
But what about the African kings who sold their people to the white people?


This is the wrong thread for racial arguments.

Why would you say something like that? Damn.

Good job with the missing of the joke. Christ.

Bitchamachacha 11-11-2004 07:19 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by adam_f
Good job with the missing of the joke. Christ.


I knew he was kidding, Sir F-ster.

Just didn't want all that racial bullshit spreading around the board yesterday in the photo thread. It's assinine.

BTW..Don't call me Christ. You can just call me Jesus.

g-mile7 11-11-2004 11:23 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by The Padster
That's cold man. If a white guy made comments like that about a black guy he would be hung drawn and quartered.


your dumb, it was a joke, dont take everything so out of context and serious.And no a white guy wouldnt have been hung drawn and quatered. shit





Quote:

Originally Posted by Bitchamachacha
But what about the African kings who sold their people to the white people?


This is the wrong thread for racial arguments.

Why would you say something like that? Damn.




Bobby...that mask is classic.


it was a joke. I was joking with the fact that you have a man (who by MY GUESS is white) thats your husband, so the only way I could get with you is either by divorce(which would've have been fucked for me to say) or through repriations (which if you idots dont get I was joking bout since anybody whose black can get sum form of it). wasnt making an argument just trying to be funny, damn people why are we on your toes cuz of race? lol shit ligthen up I could give less then two shits bout it, or else why in the blue hell would I be on a beastie boys message board? :confused: lets think for a 2nd bout that lol gaw lee (in white country voice) oh snap! might get shit for that too. (y) dont hang me.




now smile people

g-mile7 11-11-2004 11:30 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by roosta
wasn't gmile....... :eek: JOKING!?


the funny thing is I was. :) Nas Streets Disciple drops NOV. 30TH! I didnt klnow that lol my b-day :)

bigblu89 11-11-2004 11:36 AM

Re: The Family Album
 
It's a good thing that the only two black people on the board are cool about race, and making jokes about.


Oh, 3 if you count GEA.

Bitchamachacha 11-11-2004 11:37 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by g-mile7
the funny thing is I was. :) Nas Streets Disciple drops NOV. 30TH! I didnt klnow that lol my b-day :)

I knew you were joking, fro-boy.

My original reply was:

"But what about the African kings who sold their people to the white people?
They owe us for the shitty service!"

But I edited it because of all of the racial tension a float yesterday. :P

I'm in love with Nas. "Bridging the Gap" is aces!

g-mile7 11-11-2004 11:41 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Bitchamachacha
I knew you were joking, fro-boy.

My original reply was:

"But what about the African kings who sold their people to the white people?
They owe us for the shitty service!"

But I edited it because of all of the racial tension a float yesterday. :P

I'm in love with Nas. "Bridging the Gap" is aces!


I knew you couldnt stya mad at me, in reality, if you were a desperate housewife you be all on be like the black(more like brown) on my skin :)

g-mile7 11-11-2004 11:42 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by bigblu89
It's a good thing that the only two black people on the board are cool about race, and making jokes about.


Oh, 3 if you count GEA.


its kind of stupid not to be cool bout when you think of the fact the only diffrence between humans is pretty much .1 of 99.9% or sumthin crazy like that (heard in Psych class) its that .1% that makes us diffrent

Bitchamachacha 11-11-2004 11:43 AM

Re: The Family Album
 
It's true. I love chocolate. It melts in your mouth!

I'd never be a desperate housewife.

Horny? Yes.

Desperate? Never.

g-mile7 11-11-2004 11:46 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Bitchamachacha
It's true. I love chocolate. It melts in your mouth!

I'd never be a desperate housewife.

Horny? Yes.

Desperate? Never.


well call me then, if you ever need help with your leaky plumbing, Im sure your daddy wont mind :) its good to have an "open mind" bout things ;)

Lex Diamonds 11-11-2004 04:55 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by g-mile7
your dumb, it was a joke, dont take everything so out of context and serious.And no a white guy wouldnt have been hung drawn and quatered. shit

Calm down. I'm just saying it's not a good idea to make racial jokes at the moment with the state that modern society is in. I wish it wasn't but unfortunately the world is fucked up and people have to be careful what they say. And it just so happens that white people generally have to be more careful than others. Chill out man, it wasn't an attack on you, and I know it was a joke.

Please, let's show some love here right now.

DandyFop 11-11-2004 10:36 PM

Re: The Family Album
 
less blabbling, more pics.

here's my friends humping han - check out my awesome globe :cool:




synch 11-12-2004 03:03 AM

Re: The Family Album
 
You snapped Han! Twice!

Kinky ;)

Dr Deaf 11-12-2004 08:00 AM


synch 11-12-2004 08:07 AM

Re: The Family Album
 
Ichi the Killer :D

adrockmelanie 11-12-2004 08:43 AM

Re: The Family Album
 

P of R 11-12-2004 08:49 AM

Re: The Family Album
 
^ Ooo, nice.

tr├ęsbienfem 11-12-2004 08:51 AM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by P of R
^ Ooo, nice.

(y)

adrockmelanie 11-12-2004 09:03 AM

Re: The Family Album
 
thanks, i like that picture, too. here's one with my new DAUGHTERS shirt that i got at the show the other day (taken just now)


adrockmelanie 11-12-2004 09:15 AM

Re: The Family Album
 
here's a better view of the shirt design. it's a whale with human arms and legs, holding onto the "D" in "daughters" ....i love it. <3





All times are GMT -6. The time now is 12:04 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2020 Beastie Boys