Beastie Boys Message Board

Beastie Boys Message Board (http://bbs.beastieboys.com/index.php)
-   Sure Shots (http://bbs.beastieboys.com/forumdisplay.php?f=4)
-   -   The Family Album (http://bbs.beastieboys.com/showthread.php?t=153)

venusvenus123 10-05-2006 01:03 PM

Re: The Family Album
 
is this like some kind of competition or something?

sweet pics from natalie's sister btw

TAL 10-05-2006 01:08 PM

Re: The Family Album
 
It was her brother that got married.

beastiegirrl101 10-05-2006 01:24 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by venusvenus123
is this like some kind of competition or something?

sweet pics from natalie's sister btw

do you have big red X's on your calendar counting down?

cookiepuss 10-05-2006 01:25 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by venusvenus123
is this like some kind of competition or something?

sweet pics from natalie's sister btw

ah no. What are you accusing me of stealing nat's thunder? :rolleyes:

Her brothers wedding was classy, even though the wedding party was large. I was simply showing what the alternative could have been.

beastiegirrl101 10-05-2006 01:27 PM

Re: The Family Album
 
CPuss....OMG...thats pretty bad, was it in the 80s?

Seriously, don't people want to look back and want something classic to look at? Red is my fav color and I used to want red bridesmaids dresses but I really liked the look of a black and white wedding.

cookiepuss 10-05-2006 01:31 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by beastiegirrl101
CPuss....OMG...thats pretty bad, was it in the 80s?

I'm sorry to say...it was not the 80's.:o (though my friend, bless her heart is perma-stuck in the 80's) that's circa 2001 or 2002. oh the shame. I can laugh at it and I still tease her, but ya know it's what she wanted and it made her really happy so that's what matters.

B4BY 4NN 10-05-2006 01:42 PM

Natural-ish?
 
Um, here's me with little to no make-up...


It looks like I'm holding a baby. Ew.




MY SEEPY GIRI<3

venusvenus123 10-05-2006 01:59 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by cookiepuss
ah no. What are you accusing me of stealing nat's thunder? :rolleyes:

Her brothers wedding was classy, even though the wedding party was large. I was simply showing what the alternative could have been.

i was just kidding around. it was funny, that was all.

thanks TAL, i really don't pay enough attention to this place.:o

cosmo105 10-05-2006 02:04 PM

Re: The Family Album
 
omg toy, your hair is just like mine right after i get it cut. i've been growing it out a lot lately though. it looks so nice on you! and your shoulders are lovely!

cosmo105 10-05-2006 02:41 PM

Re: The Family Album
 
omg, jim is totally jocking matt's head/facial hair! this is him in his new suit off to his interview for the new job he just got, woot :cool:

he's so amazing. i'm so proud of him. :o

hey, i'll photoho too! i was tryna show the blue in my hair but the timer went off afore i was readies lol

Mr. Boomin'Granny 10-05-2006 02:45 PM

Re: The Family Album
 
Look, maybe Jim is just going to be me for halloween and getting into character.

cosmo105 10-05-2006 02:50 PM

Re: The Family Album
 
he conducts serious bidness in it :cool:

TOY 10-05-2006 03:08 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by cosmo105
omg toy, your hair is just like mine right after i get it cut. i've been growing it out a lot lately though. it looks so nice on you! and your shoulders are lovely!

Thank yew :"D

paul jones 10-05-2006 03:10 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by cosmo105
omg, jim is totally jocking matt's head/facial hair! this is him in his new suit off to his interview for the new job he just got, woot :cool:

he's so amazing. i'm so proud of him. :o

hey, i'll photoho too! i was tryna show the blue in my hair but the timer went off afore i was readies lol

you coupla sexy bastards(y)

Rock 10-05-2006 03:20 PM

Re: The Family Album
 
cosmo, you looks skinnier. i don't know if you take that as compliment or an insult. just saying.

RaZoRbLaDe KiSs 10-05-2006 03:55 PM

Re: The Family Album
 
Pics from today with my BRAND NEW hospital band... My 8th time in 17 years in the emergency room/hospital. Im on a roll I guess. My next goal is to be admitted for having my thumb bit off by a polar bear (y)




a pic of me i like just because..

cookiepuss 10-05-2006 04:30 PM

Re: The Family Album
 
what happened?

TAL 10-05-2006 04:37 PM

Re: The Family Album
 
She met Beth while wearing sunglasses on the top of her head.

Helvete 10-05-2006 04:37 PM

Re: The Family Album
 
She got into an argument on the street about whether Roseanne deserved to run for as long as it did.

miss soul fire 10-05-2006 04:44 PM

Re: The Family Album
 
TOY BIS, WOW, YOUR EYES! Yes, I'm screaming! They are just BEAUTIFUL!(y)

PROFJIM IS BAAAAAAAAAACK! For a minute I also thought it was that guy who lives with cosmo.:p

Hihihihi!

RaZoRbLaDe KiSs 10-05-2006 04:48 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by cookiepuss
what happened?

Quote:

Originally Posted by TAL
She met Beth while wearing sunglasses on the top of her head.

Let's just leave it at that. (y)

Lyman Zerga 10-05-2006 06:00 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by TAL
She met Beth while wearing sunglasses on the top of her head.

lölz

SandyLove 10-05-2006 06:12 PM

Re: The Family Album
 
Okay so I've been on here for over two weeks and I've concluded that you guys are a pretty good group. I've detected no creepiness, or shadyness... so far so i figure I should show face so here goes..



SandyLove 10-05-2006 06:26 PM

Re: The Family Album
 
I'm not too worried I'm no spring chicken!

zorra_chiflada 10-05-2006 08:08 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by SandyLove
Okay so I've been on here for over two weeks and I've concluded that you guys are a pretty good group. I've detected no creepiness, or shadyness... so far so i figure I should show face so here goes..



zippo?

ET 10-05-2006 10:32 PM

Re: The Family Album
 
Omg now I can totally photoshop her head onto a naked body! Hahaha YOUR SCREWED!

Also, I think I'm gonna be the Chainsaw Guy from Resident Evil 4 for halloween. I have the controller and everything.


ET 10-05-2006 10:57 PM

Re: The Family Album
 
Yep!(y)

cosmo105 10-05-2006 11:03 PM

Re: The Family Album
 
Quote:

Originally Posted by Rock
cosmo, you looks skinnier. i don't know if you take that as compliment or an insult. just saying.

naw, thanks. i've been lazy the last few weeks but i spent a lot of time this summer working out and really watching my intake. got a little soft lately, need to work on them sides, but i'm pretty happy with my results. :)


and that's just the one room in our apartment that has a bunch of posters. we haven't done all that much with the rest.

DandyFop 10-06-2006 02:53 AM

Re: The Family Album
 


JEW YORK CITAYYYYYYY

Again with the evil eyebrows. Who knows. Oh btw that girl behind us may or may not be a flesh eating zombie. She might be available fellas. :cool:

Waus 10-06-2006 03:58 AM

Re: Natural-ish?
 
Quote:

Originally Posted by B4BY 4NN


<3


All times are GMT -6. The time now is 05:12 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2020 Beastie Boys